Перейти к содержимому

Сайты портала: Клуб речных туристовВодные пути РоссииРоссийские речные судаКруизное информационное агентствоРечной флотГид по морским круизамМорской флот СССР"Флот и Круизы. Вестник Инфофлота"Речные круизы от компании "Инфофлот"РетрофлотФотоколлекцияФотографии из круизовРечная СтаринаМорские круизы от компании "Инфофлот"
Лента новостей: Новости флота и круизов в России и мире

Фотография

2 судна ти па Балтийский проекта 16290 на продажу флаг Мальта. КО - RMRS


  • Авторизуйтесь для ответа в теме
В этой теме нет ответов

#1 CEMASTCO

CEMASTCO

    Любитель

  • Посетители
  • PipPipPip
  • 465 сообщений
  • Регистрация: 10-Ноябрь 11
  • Город:Odessa, UA

Отправлено 15 Июль 2014 - 14:55

- class: Russian Maritime Register of Shipping KM * L2 AUT1
- engine: 1 ME Vartsila Diesel Oy, built 1992, 1740 kWt, Bow thruster 125 kWt
- bridge: aft
- LOA: 89.50 m, Length (Article 2(8)): 84.90 m
- Moulded Breadth (Reg 2(3)): 13.20 m
- Moulded Depth (Reg 2(2)): 5.50 m
- Moulded Draft (Reg.4(2)) : 4.88 m
draft fully laden on SSW (amidships) : 4.878 m
draft fully laden on WSW (amidships) : 4.776 m
draft in ballast (aft) : 3.20 m
- air draft over basis (keel): 24.5 m
- grain capacity: total 4031 cbm (142352 cbft)
Hold nr 1: 2019 cbm
Hold nr.2 : 2012 cbm
- CONTAINERS CAPACITY: 128 TEUs (including 2 tiers on hatches)
- no. of hatches: 2, type of hatch-covers: McGregor Hatches' size: 25.3 x 10.87 m holds' total hatches' area: abt 530 sqm, allowable pressure on hatches: 1,42 mt per sqm
- no. of holds : 2, boxlike, no obstacles/obstructions/pillars in holds/on tanktop, tanktop is steel, strenghtened & suibtable for grab discharge
holds' dims (max L x B x H):
nr.1 : 26.25 x 10.54 x 7.24 m, Volume: 2019 cbm, Area: 282 sqm
nr.2 : 25.80 x 10.54 x 7.24 m, Volume: 2012 cbm, Area: 283 sqm
holds' opening: 24.6 x 10.54 m
max allowable pressure on holds' bottom: 7.0 mt/sqm
the vessel is gearless
- owners' P&I club: The Standard Club Europe Ltd
- Vessel's telex/satcom no:

The average speed 9,5-10.0 (in ballast - 10,0, laden - 9,5) knots subject sea 2 Beaufort and w/o current
Daily consumption at sea: Fuel oil (IFO-30LS) - 5,5 mt., Diesel oil (MGO / DMA) - 0,35 mt.
Vessel using MGO for maneuverings, river, canals and lock passage, sailing under heavy ice conditions, in this case consumption of IFO-30LS and MGO / DMA will calculate together.
Daily consumption in port: Diesel oil (MGO / DMA) - 0,35 mt
All above mentioned is about (+/- 5%) bunker - ISO 8217 2010 subject Baltic area, MGO sulfur not exceed 0,1%

skype;cmibik
mail@cemastco.com
+380503169279

Прикрепленные файлы






Количество пользователей, читающих эту тему: 1

0 пользователей, 1 гостей, 0 анонимных

Новости портала infoflot.ru

  • Идет загрузка новостей...

Яндекс цитирования